8 secrete pentru îmbunătățirea somnului și o minte odihnită

8 secrete pentru îmbunătățirea somnului și o minte odihnită

8 secrete pentru îmbunătățirea somnului și o minte odihnită14215
8 secrete pentru îmbunătățirea somnului și o minte odihnităVreau acces gratuitDupă înregistrarea ta, vei avea posibilitatea de a descărca acest material gratuit!

Tot mai mulți dintre noi suferim din cauza calității slabe a odihnei sau a numărului insuficient de ore pe care le dedicăm somnului. Știm cum e să tragem de noi dimineața și să ne simțim obosiți pe tot parcursul zilei. Un program solicitant în timpul zilei, alimentația nesănătoasă, sedentarismul, stresul, consumul excesiv de stimulente precum cafeaua sau alte băuturi energizante și o stare mentală haotică sunt principalii factori care conduc la scăderea calității somnului.

Specialiștii susțin că ignorarea acestui aspect duce la dezechilibre grave pe toate cele trei niveluri – fizic, psihic și emoțional. Cele mai des întâlnite tulburări care sunt direct corelate cu lipsa somnului sunt:

  • depresia;
  • alterarea comportamentului celular;
  • creșterea excesivă a poftei de carbohidrați (alimentele bogate în carbohidrați contribuie la dezvoltarea unor boli precum diabetul, obezitatea și bolile de inimă);
  • dublarea riscului de apariție a cancerului (atât la bărbați, cât și la femei);
  • accelerarea proceselor de îmbătrânire;
  • slăbirea sistemului imunitar;
  • înmulțirea bacteriilor dăunătoare;
  • micșorarea speranței de viață.

Un somn sănătos înseamnă o minte sănătoasă, iar o minte sănătoasă conduce întotdeauna la succes și fericire. Să vedem împreună opt metode care te vor ajuta să îți îmbunătățești somnul.

Redistribuie "8 secrete pentru îmbunătățirea somnului și o minte odihnită"