6 sfaturi practice pentru îmbunătățirea sănătății

Articol 6 sfaturi practice pentru îmbunătățirea sănătății - Tehnologie pentru viață

6 sfaturi practice pentru îmbunătățirea sănătății

Recent, o bună prietenă mi-a vorbit despre Ghidul de Sănătate: 365 Tips for Healthy Living. În primă fază nu m-am lăsat molipsită de entuziasmul ei, întrucât Internetul abundă de informații despre tratamente și alimentație sănătoasă, dar, după ce l-am răsfoit, de curiozitate, mi-am dat seama că este un ghid indispensabil pe care ar trebui să-l citească fiecare dintre noi.

Spre deosebire de alte ghiduri, în acesta sunt puse pe tapet zeci de probleme uzuale care ne afectează sănătatea și sunt date soluții la îndemâna tuturor.
De exemplu, știai că te poate durea capul din cauza fructelor de mare? Sau că migdalele și morcovii trebuie să predomine în alimentația ta pentru a scăpa de inflamațiile gastrice?

Pe parcursul a cinci materiale îți voi prezenta cât mai multe sfaturi din acest ghid care să te ajute să ai grijă de sănătatea ta. Pare un clișeu, dar mult adevăr este într-o vorbă străveche: „Sănătate să fie că le ducem noi pe toate!“

Sfatul 1. Terapia cu culori

În general, ne preocupă culorile atunci când ne văruim locuințele sau ne reînnoim garderoba. Ei bine, culorile ne pot influența și starea de sănătate. Cromoterapia se bazează pe faptul că funcţiile psihologice şi organice răspund la diverse culori. Terapia cu culori, cromoterapia, ar trebui să intereseze pe toți cei care suferă de tensiune nervoasă, ulcer, disfuncții sexuale, răcesc frecvent sau suferă de cancer. Un început bun este să te eliberezi de tensiunea acumulată, iar culoarea verde este cel mai bun aliat.

Lumina are un spectru ce include şapte culori de bază: roşu, oranj, galben, verde, albastru, indigo, violet (prescurtat, ROGVAIV).
De asemenea, pentru a-ți îmbunătăți starea de sănătate mânăncă legume verzi: salată, spanac, mango, fasole verde, păstăi, agrișe.
Pentru mai multe informații despre efectele energetice ale culorilor citește și articolul: Ghidul cromatic pentru dinamizarea celor 5 elemente Feng Shui

Sfatul 2: Mizează pe dieta de „redresare“!

După un tratament, adică în perioada convalescenței, ne putem pune rapid pe picioare dacă adoptăm o alimentație preponderent raw. Să luăm de exemplu dieta de recuperare după un tratament pentru amigdalită. Timp de trei chiar patru zile, pacientul va mânca numai fructe, cum ar fi mere, struguri, grapefruit, portocale, pere, ananas, piersici și pepene galben. Și pentru că este vorba de o afecțiune a gâtului se recomandă sucul de ananas proaspăt, un adevărat remediu naturist pentru afecțiunile de la acest nivel. După cele 4 zile de fructe, pacientul poate avea un regim alimentar echilibrat:

Mic dejun: Fructe proaspete sau morcov crud ras sau orice altă salată brută și lapte. Se pot adăuga prune sau alte fructe uscate.
Prânz: Legume la abur și pâine din grâu integral.
Cina: O salată mare raw compusă din varză, semințe de mung, vlăstari de lucernă, pâine integrală, unt și brânză de vaci.
Pentru a grăbi vindecarea, se recomandă un alt suc special, obținut din morcovi (trei părți), sfeclă și castraveți. Se pot bea și sucuri separate.

Sfatul 3. Pentru a rămâne tânăr, ia lecitină!

Lecitina este asociată, în general, cu îmbunătățirea memoriei în perioadele socilitante din timpul unei sesiuni de examene. Însă lecitina ne ajută să ne menținem tineri, în sensul că ajută la sănătatea organelor, arată studiile științifice.

Pe lângă reducerea nivelului de colesterol din sânge, s-a observat că o cantitate suficientă de lecitină poate ajuta la repararea acelor celule și organe deteriorate. Pentru aceasta este nevoie ca în corp să existe o cantitate suficientă de lecitină.
Edward R. Hewith în cartea sa, Anii cuprinși între 75 și 90, spune că la oameni în vârstă, grăsimile stau mai mult timp în sânge, între cinci și șapte ore, iar în unele cazuri chiar și 20 de ore, timp în care grăsimile se instalează în țesuturi. S-a constatat că atunci când o persoană în vârstă ia lecitină înainte de o masa bogată în grăsimi, nivelul de grăsimi din sânge se normalizează într-un timp la fel de scurt ca în tinerețe.

Dacă ești interesat să combini sfaturile practice oferite în acest articol cu o terapie puternic regeneratoare care te ajută să-ți menții organismul în cele mai bune condiții indiferent de vârstă te invit să vizitezi pagina: https://www.aimgroup.ro/produs/bio-synergy/

Sfatul 4. Remedii simple: Ca, Mg și Potasiu

Despre potasiu se știu prea puține, pentru că nu este la fel de celebru precum calciul sau magneziul, dar carența lui este asociată cu stările de oboseală, cu insomnia și cu hipertensiunea, deci este aliatul inimii sănătoase. Nucile și cerealele integrale sunt cele mai bune surse de potasiu.

Deficiența de calciu poate să cauzeze nervozitate și stări de tensiune. Produsele lactate, ouăle, migdalele și soia sunt surse importante de calciu.
Magneziul este cunoscut sub numele de tranchilizant natural și este asociat cu prevenirea bolilor de inimă. Lipsa lui din corp poate duce la iritabilitate și la tulburări emoționale. Prezența lui în corp este vitală și pentru o mai bună absorbție a calciului și potasiului. Se găsește în fructe, vegetale, semințe și prune uscate.

Sfatul 5. Fibrele: aliatele inimii

Multe studii științifice au demonstrat deja că persoanele care consumă zilnic fibre nu au probleme cu colesterolul și, prin urmare, sunt la adăpost de bolile de inimă. Nu doar că fibrele mențin colesterolul bun din sânge (hdl), dar îl scad și pe cel rău (LDL), corelat cu bolile inimii. Cele mai importante surse de fibre alimentare sunt tărâțele de grâu neprelucrat, cerealele integrale (grâul, orezul, orzul, secara), leguminoasele (cartof, morcov, sfeclă și napi), fructele (mango și guava) și legume verzi (varză, salată verde și țelină).

Dintre toate, tărâțele de ovăz sunt deosebit de benefice în scăderea colesterolului toxic (LDL). Pentru a obține rezultate, consumă timp de 30 de zile, câte 30 de grame de tărâțe de ovăz.

Sfatul 6. Compresele reci: ajutor în cazul inflamațiilor

Orice inflamație poate fi diminuată cu o compresă cu apă rece. În acest sens, ia o bucată de tifon sau o cârpă curată și înmoai-o în apa în care ai pus gheață și mai apoi așaz-o pe cap, gât, abdomen și spate, adică în zonele în care apar frecvent inflamații.

„Compresele reci ajută în mod real și la controlul inflamațiilor de la nivelul ficatului, splinei, stomacului, rinichilor, intestinelor, plămânilor, creierului etc. Sunt de ajutor și în caz de febră sau de boli de inimă. Aceste comprese reci calmează iritațiile dermului și inflamații ale porțiunilor exterioare ale ochiului. În cazul în care globul ocular este afectat, compresa rece poate ajuta la salvarea ochiului“, se arată în ghid.

Sursa: Everyday Health Guide: 365 Tips for Healthy Living, A Practical
Daily Reference to The Nature Cure Using Foods, Vitamins, Minerals, and Food Supplements For Vibrant Health and Complete Freedom from Disease

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Ți-a plăcut acest articol? Introdu adresa ta de email mai jos pentru a putea primi săptămânal materiale pentru starea ta de bine.

* După completarea formularului, verifică și folderul Spam din adresa ta de email.

Datele tale personale sunt în siguranță cu noi! Nu vom înstrăina, vinde sau închiria adresa ta de email sau orice alte date personale. Politica noastră este ZERO toleranță față de email-urile nesolicitate!

Redistribuie "6 sfaturi practice pentru îmbunătățirea sănătății"

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *