Durere de tâmple (III)

Articol Durere de tâmple (III) - Tehnologie pentru viață

Durere de tâmple (III)

(citește aici partea a II-a)

Tu simţi că îţi zvâcnesc tâmplele. Medicii spun, în limbajul lor specializat că, de fapt, durerea este pulsatilă. Oricum ar defini-o ei, tu eşti victima suferinţei declanşate de o traumă psihică, de oboseala cronică sau de meteosensibilitate.

Plante de leac

  • aloe: intră în primul magazin naturist întâlnit în drum şi cumpără-ţi o sticluţă cu tinctură de aleo; acasă, vei lua câte o linguriţă de trei ori pe zi, înaintea meselor principale, timp de patru săptămâni (succesiv); atenţie mare!, în primele zile vei constata că pofta de mâncare cunoaşte un crescendo nedorit, aşa că este recomandat să ţii, în această perioadă, un regim strict vegetarian
  • muşeţel: pregăteşte o infuzie din două linguriţe de pulbere de flori de muşeţel la 250 ml de apă clocotită; lasă vasul acoperit 20 de minute şi bea câte două căni pe zi din infuzia răcorită
  • zmeur: infuzează, timp de 15 minute, o linguriţă de frunze de zmeur în 250 ml de apă clocotită şi bea două căni, maximum trei pe zi.

Alte remedii naturiste

Acupunctura, reflexoterapia şi homeopatia au, de asemenea, ac de cojocul acestui tip de durere.

DURERE DE UMĂR

Orice mişcare a braţului este un chin. Nu mai poţi să te speli, să te piepteni, să te îmbraci. Despre treburi gospodăreşti sau de sarcini se serviciu nici nu mai poate fi vorba! Când articulaţia umărului s-a inflamat (din cauza unui traumatism, sau pentru că ai suprasolicitat-o sau pentru că aţi atins, împreună, o frumoasă vârstă), te seacă durerea!

Plante de leac

  • creţuşcă: pune pe foc un vas cu 250 ml de apă şi, când dă în clocot, adaugă o linguriţă de plantă şi lasă la infuzat 10 minute; bea două ceşti pe zi, iar planta foloseşte-o în uz extern, aplicând-o, sub formă de cataplasme, pe articulaţia suferindă
  • coada-racului: prepară un decoct dintr-o linguriţă de plantă la 500 ml de apă clocotită; se fierbe 15 minute şi ceaiul strecurat se bea în trei reprize, după mese, în cure prelungite
  • orz verde: ai nevoie de 500 g de unt şi de 1 kg de orz verde proaspăt recoltat; mărunţeşti orzul şi îl pisezi într-un mojar din lemn, după care torni peste el untul topit, fierbinte; amesteci până când se răcoreşte la 39 g C, laşi la macerat 12 ore, apoi reîncălzeşti compoziţia uşor, amestecând continuu; strecori, torni în recipiente din sticlă închise la culoare şi păstrezi alifia obţinută cu atâta strădanie într-un loc răcoros; o vei aplica zilnic pe zona dureroasă, iar din fibrele de plantă rămase vei face cataplasme, pe care le vei aplica alternativ cu alifia; o să te convingi că a meritat efortul!

Alte remedii naturiste

Ai încredere şi în virtuţile tămăduitoare ale reflexoterapiei, acupuncturii şi homeopatiei.

DURERE (CRAMPĂ) MUSCULARĂ

Poate avea cauze multiple: de la contractarea excesivă a muşchilor în timpul unui efort prelungit, până la o infecţie bacteriană, o spondiloză cervicală sau – oricât de ciudat ar părea – o afecţiune dentară.

Plante de leac

  • cimbrişor: toci mărunt planta şi o pui într-un recipient de culoare închisă, astfel încât să îl umple pe trei sferturi; completezi cu alcool până când se umple vasul; laşi la macerat 14 zile, amestecând de trei-patru ori pe zi; la final strecori şi foloseşti tinctura de cimbrişor pentru a masa zonele dureroase
  • creţişoară şi traista-ciobanului: pui câte o linguriţă din fiecare plantă în câte 250 ml de apă clocotită şi laşi la infuzat cinci minute; bei câte două căni din fiecare ceai, alternativ, pe parcursul zilei; după 10 zile întrerupi cura (pauză 15 zile) şi o poţi relua, dacă este cazul.

Alte remedii naturiste

Acupunctura, reflexoterapia, masajul de relaxare şi terapeutic, tratamentul homeopat completează tabloul terapiilor naturiste care te scapă de crampele musculare.

O mare diversitate de opţiuni, nu-i aşa? Nu ca la farmacie, unde ţi se recomandă unu-două ”hapuri” pentru fiecare soi de durere. Alegerea îţi aparţine. O infuzie rapidă, un decoct mai sofisticat, un macerat mai elaborat – în funcţie de timpul de care dispui, de ingredientele pe care le preferi (pentru o anumită aromă, de exemplu) şi, fireşte, de viteza cu care se cere alinată durerea. Hai că trece!

Licenţa Creative Commons
“Durere de tâmple (III)” de blog.aimgroup.ro este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 4.0 Internațional .

Ți-a plăcut acest articol? Introdu adresa ta de email mai jos pentru a putea primi săptămânal materiale pentru starea ta de bine.

* După completarea formularului, verifică și folderul Spam din adresa ta de email.

Datele tale personale sunt în siguranță cu noi! Nu vom înstrăina, vinde sau închiria adresa ta de email sau orice alte date personale. Politica noastră este ZERO toleranță față de email-urile nesolicitate!

Redistribuie "Durere de tâmple (III)"

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *