Soluții eficiente pentru insomnie, pietre la rinichi și indigestie

Articol Soluții eficiente pentru insomnie, pietre la rinichi și indigestie - Tehnologie pentru viață

Soluții eficiente pentru insomnie, pietre la rinichi și indigestie

Când apare un dezechilibru în organism și starea noastră de bine este perturbată suntem tentați să apelăm la cele mai rapide metode de eliminare a simptomelor. Deși ne putem reveni și simți confortabil la scurt timp, pe termen mediu și lung supresarea simptomelor se traduce în boli mai grave de sănătate. Iată câteva dintre cele mai comune probleme de sănătate cu care ne confruntăm fiecare dintre noi cel puțin o dată în viață și pentru care am explicat câteva soluții blânde și prietenoase cu organismul.

Somniferele: creează dependență și scad IQ-ul

Somniferele nu sunt soluții pentru lipsa de somn din timpul nopții, este una dintre tezele susținute în acest ghid. De ce? Pentru că la început dau rezultate, dar în timp devii dependent de ele și nu își mai fac efectul. S-a mai observat că somniferele își pun amprenta negative asupra IQ-ului și chiar pot fi fatale dacă sunt luate înainte sau după ce se consumă alcool. Efectele secundare ale somniferelor includ indigestie, erupții cutanate, rezistență scăzută la infecții, probleme circulatorii și respiratorii, apetit redus, creșterea tensiunii arteriale, problem renale și hepatice și confuzie mentală.

Ce soluții sunt totuși? Culcat și trezit la ore fixe. Este de ajutor culcatul foarte devreme, ora 22.00, de exemplu, pentru că somul de dinainte de miezul nopții este cel mai odihnitor. Două ore de somn înainte de miezul nopții sunt mai benefice decât patru după.

Am vorbit despre încă 4 soluții benefice împotriva insomniei aici.

Pietrele la rinichi se tratează cu dietă, nu cu bisturiul

Numărul celor care suferă de pietre la rinichi este foarte mare, mai ales că mulți nici nu știu că au această problemă până când pietrele cresc în dimensiuni și apar dureri în partea lombară. Dacă te afli în această situație și nu este o urgență, înainte de a apela la bisturiu, fă modificări în dietă. Ar trebuie evitată mâncarea care irită rinichii, pentru a controla astfel alcalinitatea sau aciditatea urinei și se va consuma foarte multă apă (peste 2 litri recomandați pe zi).

Cum îți poți da seama dacă organismul tău este supraadicificat afli aici.

Alimentele care irită rinichii sunt condimentele, castraveții, ridichile, roșiile, spanacul, reventul, cresonul, sparanghelul, ceapa, fasolea, varza și conopida. Dacă știi deja că ai probleme de acest gen, evită total aceste alimente măcăr până ți se confirmă că pietrele au dispărut și rinichii funcționează bine. Apoi, introdu-le cu moderație în alimentația ta. Nu se vor consuma sub nicio formă nici băuturi carbogazoase.

Dureri de cap? Există soluții!

Știai că simpla încordare a ochilor (de exemplu, atunci când te concentrezi ca să citești un scris foarte mic pentru mai mult timp) poate duce la dureri de cap? Dacă ți-au obosit ochii și simți că te ia durerea de cap, fă următoarele exerciții: rotește ochii în sus și în jos și dintr-o parte în alta, rotește capul, stai cu gâtul întins înainte și înapoi de trei ori, apoi de trei ori în sens orar și de trei ori invers acelor de ceasornic.

Un alt remediu bun este masarea blândă a gâtului. După aceea, plasează câteva minute o compresa umedă rece peste ochi, care ajută la odihnirea ochilor și recuperarea lor după un efort intens.

Durerile de cap, se mai arată în ghid, pot fi cauzate și de emoțiile intense. Un loc de muncă care a devenit o corvoadă, resentimentele față de o persoană creează tensiune în corp, care se poate manifesta și sub forma durerilor de cap.

Dacă durerile și după relaxarea ochilor, cere ajutorul medicului pentru a te asigura că te ocupi în timp util de neplăcerile resimțite.

Cauze ignorate ale indigestiei

Probabil nu doar o dată ai făcut indigestie și ai dat vina pe mâncare. Într-adevăr, ceea ce mâncăm și modul în care asociem alimentele ne influențează digestia. Dar o digestie deficitară este influențată într-o măsură foarte mare și de cantitatea de mâncare ori de masticație.

„Sentimentele de disconfort și stres la nivelul abdomenului sunt adesea cauzate de supraalimentare, mâncatul prea repede sau de mestecatul în mod necorespunzător. Supraalimentarea produce o stare febrilă în sistemul nostru digestiv, prin producerea de acid în exces care provoacă mucus gastric. Într-un final se ajunge la hiperaciditate“, potrivit Ghidului de Sănătate: 365 Tips for Healthy Living.

Supraalimentarea face ca munca stomacului, ficatului, rinichilor și intestinelor să fie îngreunată. Atunci când un aliment intră în putrefacție, toxinele intră în sânge și, prin urmare, tot corpul este otrăvit.

O altă problemă este aceea că mulți dintre noi înghițim hrana fără să o mestecăm suficient. Atunci când alimentele sunt insuficient mestecate, stomacul trebuie să lucreze mai mult și din greu pentru a secreta o cantitate mai mare de clorhidrat pentru digestie. Prin urmare, crește aciditatea din corp. Iar dacă această stare se asociază și cu mâncatul pe fugă, o cantitate considerabilă de aer intră în stomac și pot apărea arusri, senzația de usturime și gust amar în gură.

Sursa: Everyday Health Guide: 365 Tips for Healthy Living, A Practical
Daily Reference to The Nature Cure Using Foods, Vitamins, Minerals, and Food Supplements For Vibrant Health and Complete Freedom from Disease

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Ți-a plăcut acest articol? Introdu adresa ta de email mai jos pentru a putea primi săptămânal materiale pentru starea ta de bine.

* După completarea formularului, verifică și folderul Spam din adresa ta de email.

Datele tale personale sunt în siguranță cu noi! Nu vom înstrăina, vinde sau închiria adresa ta de email sau orice alte date personale. Politica noastră este ZERO toleranță față de email-urile nesolicitate!

Redistribuie "Soluții eficiente pentru insomnie, pietre la rinichi și indigestie"

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *